Κανόνες Εργαστηρίου

traffic lights

scratch hour-of-code-logo2

    robotics
spike prime rover

Εργαστήριο Υπολογιστών. Τάξη Γ
Φύλλο Εργασίας : Δημιουργία κόμικ με χρήση προγράμματος δημιουργίας κόμικ.

Βασικοί Στόχοι.

  1. Να πληκτρολογήσουμε κείμενα.
  2. Να εισάγουμε τους χαρακτήρες και όλα τα στοιχεία ενός κόμικ.
  3. Να σκηνοθετήσουμε και να εκφράσουμε την καθημερινότητα της τάξης μας μέσα από ένα κόμικ.

Το πρόγραμμα cartoon story maker είναι ελεύθερο λογισμικό και μπορούμε να το κατεβάσουμε δωρεάν από την διεύθυνση http://www.education.vic.gov.au/languagesonline/games/cartoon/index.htm .
Αφού το κατεβάσουμε γίνεται εύκολα η εγκατάσταση στον υπολογιστή μας κάνοντας διπλό κλικ στο αρχείο που θα κατέβει. 
Στην εικόνα πιο κάτω βλέπετε το πρόγραμμα cartoon story maker και τις βασικές του επιλογές. Όλα τα αντικείμενα, δηλαδή, τους χαρακτήρες, το φόντο, τα συννεφάκια κλπ. τα εισάγουμε στο κεντρικό παράθυρο της εφαρμογής τραβώντας τα με το ποντίκι (λειτουργία σύρε και άφησε).

cartoon maker

.


Παράδειγμα.

cartoon story maker example1cartoon story maker example2

Οδηγίες.

  • Κάντε κλικ εδώ "Original character art by Esa Holopainen" (users.sch.gr/gtsouras link) και κατεβάστε εικόνες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
  • Ανοίξτε το πρόγραμμα cartoon story maker και εισάγετε για φόντο την εικόνα της τάξης σας. 
  • Από τις εικόνες που κατεβάσατε (στο βήμα 1) βρείτε ένα χαρακτήρα που σας αντιπροσωπεύει για να παρουσιάσετε την τάξη σας και εισάγετέ τον στο πρόγραμμα.
  • Εισάγετε τα κατάληλα συννεφάκια και γράψτε μέσα σε αυτά κάποια λόγια για την τάξη σας, που εμφανίζεται στο φόντο.
  • Στο τέλος αποθηκεύστε το κόμικ σας και εάν έχετε χρόνο δημιουργείστε μια διαφορετική δική σας ιστορία. 

 Εικόνες :

Εικόνες των τάξεων.

Εικόνες χαρακτήρων για το κόμικ.